دانلود رایگان کتاب مرگ پلنگ اثر علی صالحی

دانلود رایگان کتاب کتاب مرگ پلنگ اثر علی صالحی با لینک مستقیم

 

درباره کتاب مرگ پلنگ بیشتر بدانیم :

کتاب مرگ پلنگ اثر سید علی صالحی است؛

موضوع این کتاب؛ خاک به ایل اجازه نمی دهد که برای جنازه ها گریه کند.

ایل اهل حرکت است. عاشق نشوی پسر ! درد گرانی است.

قصه ی فرهاد را که گفتم، قصه ی آن قیس آواره را که گفتمت،

از وامق که خبرت هست. ویس عاشق را که دانسته ای. هر چند که چاه فراوان و بیژن کم است.

 

درباره نویسنده کتاب مرگ پلنگ بیشتر بدانیم:

علی صالی نویسنده ایرانی و رمان نویس معاصر است که اثار خوبی نیز در این چند دهه ارائه داده است.

من خوشم اومد .

خوب مشکل زیاد داشت که بشه گفت داستان خوبی نبود اول همه نظم داستانی نداشت یه جورایی انگار چارچوبی نداشت و مونده بود

به یک شیوه ای این چیزا را بگه مثلا اینکه پیرمرد تنها مونده و بعد نصف کتاب یک دفعه می یاد یک داستان از خان های لر می گه که اتفاقا زیبا هم هست

اما اخه یعنی چه ربطش چیه .

ایناش مشکله و همین طور مشکل های این تیپی اما چیزیش که به من می چسبید همون حال و حوای ایلات و عاشقانه نوشتن هاش بود .

خوب فکر کنم اولین کتابی بود توی این حال و هوا می خوندم و برای همین برام تازگی داشت خوندن رسوماتشون و چیزای این مدلی بنابرین دوسش داشتم .

خلاصه ی کتاب

 

خاک به ایل اجازه نمی دهد که برای جنازه ها گریه کند . ایل اهل حرکت است .

عاشق نشوی پسر ! درد گرانی است .

قصه ی فرهاد را که گفتم ، قصه ی آن قیس آواره را که گفتمت ،

از وامق که خبرت هست . ویس عاشق را که دانسته ای .

هر چند که چاه فراوان و بیژن کم است .

از پس آن همه رنج است که انسان ، انسان می شود .

 

لطفا برای حمایت از نویسنده و انتشارات و همچنین مترجم کتاب را تهیه کنید.

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک دانلود حذف خواهد شد .